Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 09:01 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Web10 problem på deres hotel Unix

jeg har et problem som man måske kan se men kan ikkel ige gennemskue hvad det er det der erforsøgt lagt op er joomla med webshop modul men det ser ikke ud som det jeg lavede

jeg får denne fejl :
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 77824 bytes) in /usr/home/web/web176929/styling/modules/mod_mainmenu.php on line 276
håber der lige er en der lige kan forklare denne fejl
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
19. juli 2007 - 09:11 #1
Det er noget med din chache på siden. Det samme sker med PHPBB når dens chache er fuldt op.

Ligger der en mappe på din server som hedder chache, prøv at slet alt i den, så virker det igen, men kun et stykke tid, så er den fyldt op igen.

Men Web10 skal ændre noget i deres php.ini hvilket jeg ikke tror de gør.
Jeg kan ikke lige huske, hvad det var jeg ændre for at få det til at virke
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 09:14 #2
jeg havde aldrig det problem på min egen server
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 09:21 #3
jeg har nu prøvet at slette alt indhold i cache mappen med der var ikke mnag kb indhold i den
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
19. juli 2007 - 10:06 #4
Virker det så
Avatar billede leif Seniormester
19. juli 2007 - 10:15 #5
Din egen server var sikkert sat anderledes op end deres er.

Du prøver så vidt jeg kan se at bruge mere RAM end du er tilladt. Det er ikke noget du kan ændre, andet at sørge for at dit script i /usr/home/web/web176929/styling/modules/mod_mainmenu.php ændres så den ikke prøver at bruge mere end det
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 10:31 #6
er det noget du har styr på for ellers skal man vel bare flytte over til one.com der har jeg ikke de problemer
Avatar billede leif Seniormester
19. juli 2007 - 10:35 #7
Nu ved jeg ikke hvordan scriptet er og hvad one.com har af opsætning
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 10:38 #8
har skrevet til web10 og der ligger en php limit på mindre end det jeg skal bruge men kan få den sat op til 16 mb og så skulle det køre men så koster det jo det samme som et hotel og så kan man måske lige så godt flytte det evt
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
19. juli 2007 - 10:42 #9
Min er helt oppe på 250 mb på mit forum
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 10:44 #10
ok jeg har heller ikke problem på one.com hvor har du hotel henne
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 11:46 #11
jeg har fået et vide med det php limit er noget hukomlese man har adgang til som tilsyne ladende er sat til 8 mb og det er vidst ikke nok hvad an det skyldes at den skal bruge så meget
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 16:15 #12
problemet er som sagt løst opgraderede webhotellet så det nu virker smid et svar
Avatar billede johanna Nybegynder
29. august 2007 - 12:34 #13
Har haft samme problem, og i dag opgraderet til 16mb php limit hos web10. Pris 108 kr. pr. år excl. moms. Mit problem blev løst straks.
Avatar billede webexp Nybegynder
29. august 2007 - 16:53 #14
det var også det jeg gjorde men undre mig meget at web10 har det problem nu har jeg også et hotel ved One.com og der er ikke en limit der så det undre mig meget
Avatar billede webexp Nybegynder
24. oktober 2007 - 21:21 #15
jeg lukker