Avatar billede fun22 Nybegynder
17. juli 2007 - 01:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med masterpage og undermapper

Hej

på min Masterpage har jeg nogen tabeller, og i disse har jeg følgende style:
style="background-image: url('img/TOP.jpg'); width: 800px; height: 95px"

Men når jeg så ligger en side i en undermappe, kan den så ikke finde img/TOP.jpg..

Men jeg har prøvet med både "/" og "~/" foran, men den vil ikke finde billedet.. Læste i en artikel at med "alm" billeder kunne man bare ændre det til asp:image men det kan man jo ikke i stylen..

Så hvad gør man der??
Avatar billede neoman Novice
17. juli 2007 - 01:22 #1
Prøv '../img/Top.jpg' i undermappen og "../../Img/Top.jpg" i underundermappen osv
Avatar billede neoman Novice
17. juli 2007 - 01:27 #2
og det vil sfølig ikke virke for en master...

men her er løsningen - at bruge css fil, fordi der er stien relativ til lokationen af css filen.

se indlægget Posted - 05/14/2006 :  08:03:36 AM  i http://p2p.wrox.com/topic.asp?TOPIC_ID=41986
Avatar billede fun22 Nybegynder
17. juli 2007 - 12:41 #3
Super det virkede.. Syntes ikke altid .net er lige logisk :O
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. juli 2007 - 11:35 #4
Smider du et svar?
Avatar billede neoman Novice
19. juli 2007 - 12:33 #5
svar:)