Avatar billede fralle Nybegynder
16. juli 2007 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

E-Katalog

Hei,

Ikke helt sikker på om dette blir det rette forum for denne tråd, men here goes:
Har tænkt at lege lidt med noget e-katalog (flash avis hvor man f.eks. kan lave hot-spots m/link og "flippe" siderne akkurat som hvis det var en normal avis)
Tanken var at få en lidt mer interaktiv kampagneavis end det vi har på vores websider for tiden.

Har været lidt rundt og set efter løsninger selv men har bare fundet løsninger som koster (og de er der mange av)

Nogen som ved om det findes nogle gratis alternativ for dette?

På forhånd tak :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
16. juli 2007 - 11:36 #1
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. august 2007 - 16:19 #2
:-)