Avatar billede skovjuul Nybegynder
15. juli 2007 - 02:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan flytter jeg en blok tekst til højre/venstre?

Her er 15 hurtige point. Jeg har glemt hvordan jeg flytter en blok markeret til højre eller venstre? Min space-knap er ved at være godt slidt :)

Takker
Jesper
Avatar billede tjp Mester
15. juli 2007 - 02:34 #1
tab?
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
15. juli 2007 - 08:11 #2
<div align="right">tekst</div>
Avatar billede robertmp Nybegynder
15. juli 2007 - 09:30 #3
CTRL-K + I
CTRL-K + U
Avatar billede skovjuul Nybegynder
15. juli 2007 - 16:28 #4
Der ser ud til at robertmp var den eneste der ramte den rigtige gruppe :) Men jeg kan desværre ikke få ctrl-k+i til at virker? Har prøvet andre bogstaver, er det noget jeg skal sætte op et sted?
Avatar billede tjp Mester
15. juli 2007 - 17:23 #5
Ah, det er fordi jeg plejer at sætte Delphi op med samme genveje som Visual Studio. Virker ctrl-k+u ?
Avatar billede skovjuul Nybegynder
15. juli 2007 - 19:59 #6
Jeps, ctrl-k+u virker fint, men jeg kan ikke flytte blokken til højre, hvilket er hvad jeg mest har brug for :)
Avatar billede robertmp Nybegynder
15. juli 2007 - 20:47 #7
Det gør ctrl-K + I da?
Vil tro du har pillet ved genvejstasterne. Har altid virket for mig, uanset hvilken Delphi version jeg benyttede
Avatar billede skovjuul Nybegynder
15. juli 2007 - 21:06 #8
Hmmm... hvor kan jeg finde genvejstast-opsætningen? Der er umiddelbart ikke noget i min GExperts opsætning der skulle ha' ændret noget.
Avatar billede skovjuul Nybegynder
18. juli 2007 - 10:17 #9
lol.. weird, nu virker det uden jeg har ændret noget ?!?
Men tak for hjælpen robertmp

Hygge
Jesper