Avatar billede aikido Nybegynder
13. juli 2007 - 13:13 Der er 1 løsning

Dansk version af IE

Når jeg opgraderer til IE 7 via Windows Update, får jeg den engelske udgave. Hvis jeg så selv finder den danske version på Microsoft og starter installation, meddeles der, at min nuværende sprogindstilling ikke ikke passer sammen med den jeg er ved, at hente. Har ændret til dansk i menuen sprogindstillinger.
Er der andre steder man kan ændre det?
Bruger XPP, det er en såkaldt Multiluangage,  men alt andet på pc'en er på dansk.
Avatar billede aikido Nybegynder
28. oktober 2007 - 22:10 #1
Lukker!