Avatar billede bartolomos Nybegynder
10. juli 2007 - 23:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blækstatus på HP deskjet 5550 i Vista

Jeg har installeret Vista på min svigerfars computer (da han har købt en ny), men herefter har han et problem med hans printer.
Han kan nemlig ikke se blækstatus mere.

Er der nogen der kan hjælpe eller har erfaring fra lign. problemer????

Den kommer i øvrigt frem og siger at den ikke kan etablere tovejskommunikation med printeren, har prøvet både med parallel og usb kabel. Jeg har i øvrigt prøvet at tilføje regler til firewall og haft denne deaktiveret uden held.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. juli 2007 - 23:47 #1
se om der en driver til vista, fra HP.?

Hp er meget følsomme over for deres blækpatroner, tit skal man blot ignorere det.
Avatar billede japping Nybegynder
11. juli 2007 - 00:16 #2
Sørg for at undersøger alle programmer I ønsker at anvende, inden I fortsætter med Vista. Jeg har foreløbigt afinstalleret Vista på 2 Pc'ere, da flere programmer og hardware ikke understøtter Vista.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. juli 2007 - 00:51 #3
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00808543&lc=en&cc=us&dlc=en&product=71896

The driver solution for this product is included in your Windows Vista operating system and is already on your computer. There is no need to download anything. Follow the steps below to quickly and easily get your product working with Windows Vista.

Nederst på siden:

Using the advanced printer functions
You might find that some of the advanced features are no longer available when using this basic driver. You can upgrade to an HP product that is fully compatible with Windows Vista if the advanced features are necessary.
To help you decide what product to upgrade to, the following tool will be helpful as you make your decision:

Fed support...
Avatar billede bartolomos Nybegynder
11. juli 2007 - 19:21 #4
Mange tak for svarene, jeg tror vist roligt man kan sige at akyhne har afsluttet spørgsmålet, men jeg kan ikke rigtig give dig pointene så kan du ikke oprette et svar tak :)

Jeg kan simpelthen ikke forstå at HP har så dårlig support. Jeg kører selv med en Epson printer og den virker fint med både XP og Vista, så HP burde også kunne klare det.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. juli 2007 - 20:50 #5
Det kommer her :-)

Har selv en Epson farvelaser.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. juli 2007 - 01:11 #6
Tak for point :-)