Avatar billede llslipknotll Nybegynder
10. juli 2007 - 15:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar yder ikke maks på batteri?

Hey
Jeg har en dejlig Zepto Znote 6214w. Men når den køre på batteri så yder den slet ikke det samme som når den oplader.. kan jeg ikke gøre så den yder fuldt ud også når den er på batteri?.. Og hvordan gør jeg ?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. juli 2007 - 15:18 #1
Du kan vælge "Altid aktiveret" under strømstyring.
Avatar billede lzs Nybegynder
10. juli 2007 - 15:18 #2
det kan du gøre inde under strømstyring (i kontrolpanel)
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
10. juli 2007 - 15:20 #3
Hjælper ikke for meget synes jeg..
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. juli 2007 - 15:21 #4
Hvis det er en AMD Turion processor, kan du ikke styre clockfrekvensen helt på den måde.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. juli 2007 - 15:23 #5
Hvis det er en AMD:
http://www.amd.com/gb-uk/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_13349,00.html

hent
AMD PowerNow! Dashboard Demo
AMD CPUInfo
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
11. juli 2007 - 20:11 #6
når du installere windows kommer den på et tidspunkt med en driver update til din amd cpu. lad være med at downloade den og installere den så kører din bærbar hele tiden på max
Avatar billede jepe Nybegynder
12. juli 2007 - 17:55 #7
Jeg regner med det er en core duo eller core2duo som i min...
Hvis du kører XP, så i nVidia kontrolpanelet har du mulighed for at indstille ydelsen under batteri - her er der nok noget ydelse at hente, da især grafikken bliver væsentligt neddroslet på batteri. (Det hedder PowerMizer)

Husk at batteritiden bliver meget(!) forkortet af at køre fuld ydelse på batteri.

/Jepe
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
18. juli 2007 - 17:22 #8
Nice hehe d:
Jepe ind som svar da virker ( tror jeg ) hehe
Det er en Core Duo :D
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
21. juli 2007 - 01:00 #9
ingen reagerede
Avatar billede jepe Nybegynder
21. juli 2007 - 12:14 #10
Alt ok, bare det duer! :o)

/jepe