Avatar billede rosa Nybegynder
10. juli 2007 - 09:05 Der er 4 kommentarer

Hvordan sætter jeg trådløs forbindelse rigtig op?

Jeg har en router der skal fordelse internet til 3 computere. Når jeg logger på med e-ikonet får jeg meddelelsen: siden kan ikke vises. Jeg har lavet en always on tilmelding, så jeg tror jeg er på. Jeg kan logge på med routerikonet og en profil jeg har lavet. Mit selskab er Stofanet og routeren er Sitecom. Hvordan sætter jeg det rigtig op, så jeg bare kan trykke på
e-ikonet.
Avatar billede guldmand Nybegynder
10. juli 2007 - 16:13 #1
prøv tdc.dk/1001

ved ikke om det kan hjælpe dig videre med dit problem,men du kan jo prøve ;)
Avatar billede goodhumour Nybegynder
10. juli 2007 - 21:30 #2
Stofanet har jo den sjove ide med at man skal logge på aht. dem, der betaler efter forbrug. Der må være en vejledning under Mine Sider på hjemmesiden, der beskriver, hvordan du er "always on". Da jeg ikke er Stofanet-kunde, kan jeg ikke slå det op :D
Avatar billede rosa Nybegynder
16. august 2008 - 08:16 #3
Jeg endte med at skifte til cybercity. Jeg afleverede routeren i en computerbutik, hvor de satte den op med kode og sikkerhed så vi alle kunne gå ind på nettet.
Avatar billede guldmand Nybegynder
01. marts 2009 - 14:11 #4
accepter mit svar, hvis mit link hjalp dig :)!