Avatar billede wochner Novice
10. juli 2007 - 04:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk sammen med en switch

jeg ved ikke om det lige er det rigtige sted at poste det her og jeg ved ikke lige om jeg formulerer mig ordentligt :) anyway here goes :) jeg har fucked en kammerats computer op ( den jeg sidder ved nu) og den forbinder til internettet via trådløst netværk nu har jeg så forbundet min computer til hans via en switch :) det jeg gerne vil frem til er at hvordan får jeg min computer på internettet og hvorfor kan vi ikke se hinanden på netværket? :S vil jo gerne kunne sikkerhedskopire hans filer over til min com :) spørg gerne for detaljer :)
Avatar billede kenp Novice
10. juli 2007 - 19:56 #1
Du bruger vel bare systemgendannelse til før du lavede lort i det...
Avatar billede goodhumour Nybegynder
10. juli 2007 - 21:32 #2
Siden hvilket årstal er det begyndt at virke ?
Avatar billede wochner Novice
12. juli 2007 - 14:43 #3
jamen det var nu mere så jeg kunne bøffe hans musik :D hehe men det er ligemeget nu :) fik lavet hans com dog uden at vi kom på netværk sammen :S
Avatar billede wochner Novice
17. maj 2009 - 08:25 #4
jkl