Avatar billede prebas Nybegynder
09. juli 2007 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Intel E6300 på Asus P5AD2-E Premium

Jeg sidder i den kedelige sitution at jeg har fået fingrene i en E6300 intel cpu men mit bundkort understøtter det ikke (Tror jeg) det er et ASUS P5AD2-E premium og jeg ville så gerne ha skidtet til at spille uden at jeg skulle ud og inverstere 1500 bananer i et nyt bundbræt... er der nogen der har en andelse om det på nogen måde kan lade sig gøre... alt hjælp er velkommen

på forhånf tak
Avatar billede screem_brille Novice
09. juli 2007 - 20:37 #1
http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=144&model=371&modelmenu=1 ifølge linket er er kun understøttelse for P4
Avatar billede screem_brille Novice
09. juli 2007 - 20:38 #2
- LGA775 socket for Intel Pentium 4/Celeron CPU
- Compatible with Intel 04B and 04A processors
- Intel Hyper-Threading Technology ready
- Support Intel EM64T and EIST technology
Avatar billede screem_brille Novice
09. juli 2007 - 20:40 #3
den eneste mulighed er hvis den ikke har nyeste bios version og den nyeste version giver under støttelse for andre cpuer, men http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx som burde fortælle det, er pt nede (heg får ihvertfald en fejl her)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. juli 2007 - 20:46 #4
Avatar billede prebas Nybegynder
09. juli 2007 - 20:50 #5
danm.. det var det samme som jeg kom frem til... men i skal da ha tak for hjælpen..så må jeg jo se hvad jeg gør