Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2007 - 21:20 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor 2 forskellige hastigheder

På min nye bærbare kan jeg ikke finde ud af hvorfor hastigheden er hurtigst med stikket i. Hvordan ordtner jeg det
Avatar billede corleonedk Nybegynder
07. juli 2007 - 21:31 #1
Det fordi at xp slår noget fra for at spare strøm..Du skal ind i device manager under advanced og rette det.Eventuelt gå ind under de forskelige enheder og slå allow to turn of fra..
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. juli 2007 - 22:19 #2
Processorhastigheden? Hvis det er en AMD kan du hente et program på deres hjemmeside til at ændre hastigheden. Du kan dog ikke styre den helt, da processoren selv regulerer ved for høj temperatur.
Avatar billede dach Nybegynder
07. juli 2007 - 22:19 #3
Jeg tror at jeg kender svaret ;-)
- men mgl. lidt points.

Hermed et svar
Avatar billede hcma Novice
07. juli 2007 - 22:23 #4
dach >>  hvis du ikke er tilfreds med pointene, så hold dig væk !!!  og hvad ligner det at lægge et svar, når du ikke er kommet med et bud på en løsning :o((((((((
sådan en opførsel tolereres ikke
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2007 - 22:34 #5
http://www.eksperten.dk/spm/777926

hcma: Beklager det er vist mig der har klokket i det ved ikke at lægge ovenforviste link

Dash har besvaret mit spørgsmål tidligere, men min tålmodighed rakte ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2007 - 23:03 #6
Bare giv point til dash :)
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2007 - 23:05 #7
Da dach har besvaret mit spørgsmål og corleonedk nog giver den bedste beskrivelse til hvordan det skulle gøres bliver begge  accepteret.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. juli 2007 - 23:20 #8
Jeg vil lige gentage at hvis det drejer sig om en AMD, kan du ikke styre hastigheden med andet end AMD's egne værktøjer. Selvom du sætter den til "altid aktiveret", vil CPU'en drosle ned når der ikke er brug for det. Ændringen sker fra sekund til sekund, og kan ikke fanges ved a højreklikke på "Denne computer".
Avatar billede off-line Nybegynder
07. juli 2007 - 23:48 #9
Det her virker sgu da helt absurt. Og jeg kan ikke forstå at john stigers, som
ellers går meget op i reglerne, kan acseptere, at en bruger får point, uden at
have bidraget med det mindste, men bare skriver at han mangler lidt point. At
brugeren måske skulle have haft point i et andet spørgsmål, har ikke noget med
sagen at gøre. Det var da mere rimeligt, også at give point til alkyhne.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. juli 2007 - 00:10 #10
samsonjens: Jeg kan i forrige tråd se at det er en AMD processor. Prøv at hente AMD Dashboard Demo Software, Rev 2.0.0 og AMD Power Monitor Version fra http://www.amd.com/gb-uk/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_13349,00.html

Leg lidt med dem, så finder du ud af sammenhængen.

fri4alt: Kender vi hinanden siden du altid kalder mig alkyhne?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. juli 2007 - 00:12 #11
Spm. burde i øvrigt nok have været oprettet som "Point til john_stigers
& dash" eller lignende.

Så havde vi andre vidst hvad det drejede sig om.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2007 - 00:47 #12
Godt ord :)
Ja det skulle det jo nok, og skal det være fair burde samsonjens nok have sat point op til 60 og dermed givet 30 point til corleonedk og resten til dem der dkulle have haft i http://www.eksperten.dk/spm/777926
Avatar billede off-line Nybegynder
08. juli 2007 - 02:29 #13
akyhne - Næ, kun her fra E. det er bare mig, som ser dårligt, beklager:)
Avatar billede teis_sidney Nybegynder
09. juli 2007 - 07:02 #14
-->samsonjens, - jeg synes at du er for meget, - ganske enkelt.
Hvis du gider at læse din "hjælp", eller din manuel, kunne alt dette bøvl undgås.

Jeg - har bestemt skrevet dig på min "nej tak" liste....
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2007 - 08:10 #15
teis slap dog af - manden er stadig forholdsvis ny og ikke alle fanger alle tricks på eksprten med det samme!