Avatar billede pylleb Nybegynder
07. juli 2007 - 16:58 Der er 18 kommentarer

ang. min hjemmeside

Hej til Eksperten.
Min hjemmeside ved Jubii er kommet på nettet med Jubii`s egen ftp. men efter ca. 14 dage er alle mine billeder ikke kommet ind på hjemmesiden. De er overført. både HTLM siderne samt foto`s

Noget jeg har gjort forkert eller mon det skulle være Jubii, der ikke har fixet det endnu ?

Med venlig Hilsen pylleb
http://medlem.jubii.dk/rejsesiden
Har kontaktet Jubii - med de svarer ikke.
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2007 - 17:21 #1
billederne ligger i hvert fald ikke dér hvor du henviser til dem - så det er umiddelbart ikke jubiis fejl. Der skulle fx meget gerne ligge et billede her; http://medlem.jubii.dk/rejsesiden/images/BD15058_4.GIF og det gør der ikke - så du har sikkert bare placeret billederne i en forkert mappe.
Avatar billede pylleb Nybegynder
07. juli 2007 - 20:27 #2
Hejsa igen
Takker for jeres hurtige svar, men mini foto`s ligger i Images mappen som de skal hos Jubii - så må se tiden an ellers.
Avatar billede pylleb Nybegynder
07. juli 2007 - 20:40 #3
Havde taget en Print Scrn, men kan ikke få det sat ind her hos jer. Der står godt nok hos Jubii -
din konto : 0 MG anvendt af 50.
Forstår det ikke, da alle HTML siderne er der ?
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2007 - 20:48 #4
Det er så godt som umuligt at løse meget mere uden mere info - i hvert fald, jeg tvivler stadig på at billederne ligger hvor de skal.

... du kan jo evt prøve at lægge et billede op samme sted som dine html-filer og se om det funker først.
Avatar billede pylleb Nybegynder
07. juli 2007 - 23:50 #5
takker - det vil jeg prøve i morgen og se.
Avatar billede rynke10 Novice
08. juli 2007 - 05:25 #6
Et par sikre fejl ved billeder. Navnet er stavet forkert. Visse programmer ændrer efternavnet til store bogstaver, det går også galt. Hvis du linker til et billede der hedder img.gif, men det er uploadet som img.GIF, så ser du ikke billedet.
Avatar billede leif Seniormester
08. juli 2007 - 10:00 #7
Hvor ligger billederne i forhold til HTML filerne

index.html
- images/billede.jpg

eller hvordan ?
Avatar billede pylleb Nybegynder
08. juli 2007 - 20:03 #8
Hejsa

Alle billederne ligger i mappen " image " hos Jubii

Har prøvet at smide et foto ind i HTML filerne - hjælper heller ikke .
Avatar billede leif Seniormester
08. juli 2007 - 21:00 #9
Hvis mappen hedder image så skal stien jo ikke være images/trold.gif men image/trold.gif
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2007 - 21:16 #10
... og det er lige præcis hvad mappen gør; http://medlem.jubii.dk/rejsesiden/image/BD15058_4.GIF

derfor skal du enten ændre mappenavnet fra image til images - eller også skal du ændre stien samtlige steder på dit site.
Avatar billede pylleb Nybegynder
10. juli 2007 - 00:22 #11
Hejsa igen

Altså ih..........hvor kan man da være dum som jeg, blot dette "s" i images kunne skabe denne uforståelse.
Takker rigtig mange gange til I kvikke hvoder der er her inde i Eksperten - hvad skulle vi Dummies gøre uden jer ???

Tusind Tak ........pylleb
Avatar billede pylleb Nybegynder
10. juli 2007 - 00:25 #12
Åh.........en tastefejl - der skulle stå hoveder
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2007 - 18:10 #13
helt i orden - husk at lukke spørgsmålet hvis alt er løst :)
Avatar billede pylleb Nybegynder
10. juli 2007 - 19:09 #14
Hej inde i Eksperten

Takker meget for jeres venlighed og lukker hermed mit spørgsmål - takker for nu
Venligst pylleb
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2007 - 20:04 #15
det er stadig ikke lukket...

http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar
Avatar billede pylleb Nybegynder
10. juli 2007 - 21:26 #16
hm....forstår ikke lige hvordan man lukker et spørgsmål, helt ærlig.
Noget med at fordele point og hvordan evt.
Venligst pylleb
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2007 - 21:37 #17
Avatar billede keysersoze Guru
02. oktober 2007 - 11:20 #18
?