Avatar billede mariusbm Nybegynder
07. juli 2007 - 13:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvem skal jeg vælge

Hej skal jeg vælge one.com eller surftown er lidt i tvivl? ;)
Avatar billede magnusbm Nybegynder
07. juli 2007 - 13:32 #1
one.com de giver bedst sevice
Avatar billede magnusbm Nybegynder
07. juli 2007 - 13:32 #2
Mit svar:)
Avatar billede popsy Novice
07. juli 2007 - 13:46 #3
Lol, byebye :)
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2007 - 13:53 #4
mere oplagt snyd skal man da vidst lede længe efter - så farvel til begge brugere når coadmin har tid :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. juli 2007 - 16:06 #5
Denne er i samme kategori: http://www.eksperten.dk/spm/786607

Lad være med at bruge mere tid på dem.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
07. juli 2007 - 20:52 #6
Ikke surftown! Tjek deres supportforum igennem, så vil du opdage hvor mange problemer der er med dem...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. juli 2007 - 10:55 #7
Jeg tror mariusbm og magnusbm er en og samme person - oprettet med 2 dages mellemrum, næsten identisk navn, spørgsmål oprettet fra hver bruger med få minutters mellemrum. I den ene er der sågar kun 28 sekunder fra spørgsmål til svar! Om popsy med sin deltagelse og identisk kommentar er medløber, skal jeg ikke kunne sige.
Avatar billede popsy Novice
08. juli 2007 - 11:38 #8
Lol, medløber? Måske du skulle checke min profil før du slynger den slags ud, imens kan jeg så grine højlydt :D
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. juli 2007 - 11:56 #9
popsy: Den en af de nu deaktiverede profiler, lå faktisk også pænt i både point, karma og opførsel. Da jeg ikke kender dig, og du deltager samstemmende i de to spørgsmål, kan jeg jo ikke vide om du er medløber eller ej.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. juli 2007 - 12:03 #10
Jeg tror 10-øren lige faldt med hvad du mente med byebye. Det må du undskylde, popsy!
Avatar billede popsy Novice
08. juli 2007 - 13:13 #11
:)