Avatar billede esje Nybegynder
05. juli 2007 - 00:54 Der er 2 kommentarer

Formattering af en celle

Jeg har været inde og rode med bl.a makroer i Excel. Nu er der så sket det, at hvis jeg stiller mig i en vilkårlig celle og vil formattere denne til %, så kommer der en fejlmelding, at den ikke kan finde en given makro. Hvis jeg derimod højreklikker på cellen og vælger 'Formater celle' får jeg mulighed for at formattere.
05. juli 2007 - 08:58 #1
Vælg Funktioner->Makro->Makroer
Slet de makroer, der står på listen (med mindre der er nogle af dem, du vil beholde)
Avatar billede esje Nybegynder
05. juli 2007 - 14:59 #2
Problemet er bare, at der ikke findes nogle makroer. Den fortæller blot, at den ikke kan finde en given makro. Der må være et flueben, der skal fjernes, så den bare går i gang med at formatere cellen på almindelig vis.