Avatar billede superib Nybegynder
03. juli 2007 - 12:58 Der er 1 løsning

Windows Mobile som remote mus/tast. over WiFi i KDE

Jeg har en PDA der køre Windows Mobile 5, et mediacenter med openSUSE/KDE.

Man kunne bruge et trådløst keyboard og mus, men det gider jeg ikke. ;)

I stedet vil jeg gerne bruge min PDA, som en slags multifunktions fjernbetjening.

Men hvor kan jeg det? Kan jeg det?

Er der evt. en måde hvor på man kunne simluere tastetryk/musebevægelser via f.eks. SSH?

Det er vigtigt at det ikke bare er noget remote desktop sjov, det kan den allerede, og er ikke hvad jeg leder efter (tingende bliver for små til at kunne styre med finger på PDA'en).

På forhånd tak for hjælpen... :)

/Jesper
Avatar billede superib Nybegynder
26. september 2007 - 10:07 #1
Gætter dette var en no-go...