Avatar billede carstensuurland Nybegynder
03. juli 2007 - 08:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Åbnet igen : Egen base class giver problemer

Kære Eksperter

Jeg genåbner lige spørgsmålet:

Jeg har et ønske om, at mine ASP.NET sider skal baseres på min egen klasse som arver fra System.Web.UI.Page.

Jeg har lavet en klasse som arver fra System.Web.UI.Page og kalder videre til base.OnLoad - intet andet:

namespace MyWeb
{
  public class Page : System.Web.UI.Page
  {
    ...minimal implementering...
  }

Når jeg så laver en side arver jeg fra denne klasse ved hjælp af ": MyWeb.Page".

Det fungerer umiddelbart, men jeg får nogle sjove resultater med en af mine web kontroller som ligger på siden. Det er en login kontrol jeg selv har lavet og tidligere fungerede login kontrollens postback fint.

Nu hvor jeg baserer min side på min egen klasse, virker login kontrollens postback ikke længere... der laves kun et postback til selve siden - ikke til min kontrol.

Hvis kontrollen ligger på en side som arver direkte fra System.Web.UI.Page fungerer alt fint.

Nogen forslag?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. juli 2007 - 11:07 #1
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
03. juli 2007 - 11:15 #2
Det er netop den artikel jeg har fulgt, men min web kontrol modtager stadig ingen postbacks...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. juli 2007 - 17:52 #3
Måske skal den også arve fra samme klasse.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
05. juli 2007 - 09:15 #4
Det forstod jeg ikke helt. Min side arver fra MyWeb.Page, som igen arver fra System.Web.UI.Page.

Det kan vel ikke laves på andre måder?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. juli 2007 - 10:41 #5
Hvordan ser din webcontrol ud ?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
05. juli 2007 - 10:45 #6
Jeg kan lige finde noget kode :-) Det ligger dog derhjemme, så det bliver først en gang i aften
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. juli 2007 - 10:51 #7
k
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
31. juli 2007 - 00:07 #8
Lukker spørgsmålet