Avatar billede carstensuurland Nybegynder
02. juli 2007 - 22:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Egen base class til sider giver problemer

Kære Eksperter

Jeg har et ønske om, at mine ASP.NET sider skal baseres på min egen klasse som arver fra System.Web.UI.Page.

Jeg har lavet en klasse som udelukkende arver - intet andet:

namespace MyWeb
{
  public class Page : System.Web.UI.Page
  {
  }

Når jeg så laver en side arver jeg fra denne klasse ved hjælp af ": MyWeb.Page".

Det fungerer umiddelbart, men jeg får nogle sjove resultater med en af mine web kontroller som ligger på siden. Det er en login kontrol jeg selv har lavet og tidligere fungerede login kontrollens postback fint.

Nu hvor jeg baserer min side på min egen klasse, virker login kontrollens postback ikke længere... der laves kun et postback til selve siden - ikke til min kontrol.

Hvis kontrollen ligger på en side som arver direkte fra System.Web.UI.Page fungerer alt fint.

Nogen forslag?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
02. juli 2007 - 23:00 #1
Ah... kunne jo bare kalde base.Load
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
02. juli 2007 - 23:09 #2
Nej... tis
Har forsøgt at kalde base.OnLoad(e) men jeg får stadig ikke kalde min OnLoad event i min web kontrol.