Avatar billede aurum Nybegynder
28. juni 2007 - 16:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printe og sende infopath formular

Jeg har lavet en formular i infopath, som jeg vil have til at gøre 2 ting, når brugeren trykker på en knap:
Den skal printe 1 eksemplar ud på standardprinteren + den skal sende formularen i en mailadresse, som er givet på forhånd.
Kan nogle hjælpe mig på vej?

Pt bliver blanketten bare sendt via mail (jeg har oprettet en knap, dobbeltklikker på den og vælger action: Submit + definerer Action Parameters)
Avatar billede be_nice Juniormester
28. juni 2007 - 17:35 #1
Hej aurum,

Du kan finde hjælp her:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/microsoft.office.infopath.xmlform.print(VS.80).aspx

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede aurum Nybegynder
29. juni 2007 - 10:47 #2
Hvilken kode skal jeg putte ind og hvor?

Og gør det, du har sendt mig, kke kun, at blanketten bliver printet? Jeg skal jo samtidig have den til at sende en email.
Avatar billede be_nice Juniormester
25. september 2007 - 21:04 #3
Hej igen,

Har du fundet en løsning, og kan spørgsmålet lukkes?

Jeg kan desværre ikke bidrage med yderligere.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede aurum Nybegynder
26. september 2007 - 09:28 #4
Nej, ingen løsning
Jeg lukker
Avatar billede be_nice Juniormester
26. september 2007 - 18:50 #5
Hej igen,

OK - beklager at jeg ikke kunne hjælpe.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"