Avatar billede zmed Nybegynder
23. juni 2007 - 17:32 Der er 6 kommentarer

Larkering af sin computer?

Er det muligt at lakere / farve sin bærbar en anden farve? Er der nogle firmaer der kan det? Kan en autolakør evt. gøre det?
Avatar billede a1a1 Novice
23. juni 2007 - 18:05 #1
tja, en autolakør kan sagtens male på plastik, men de vil nok kræve at du skiller den ad ;o)

du kan også gøre det selv med autolak, du skal bare huske en plastik/kunststof primer først (ellers "binder" lakken ikke og falder af). Når det er så "småt" vil du også kunne få et godt resultat.

det vil nok koste dig mindst kr. 2000 hos en autolakør (de tager start gebyr på 1000-1500 (mindst)). Men du kan være heldig hvis de f.eks. skal male en bil i samme farve "samtidig".

;o)
Avatar billede huset Praktikant
23. juni 2007 - 18:10 #2
Som sagt kan det gøres, men skiller du dyret af forsvinder garantien
Avatar billede zmed Nybegynder
23. juni 2007 - 18:51 #3
Garantien gælder ikke mere.. Er det let nok at skille den ad??
Avatar billede a1a1 Novice
23. juni 2007 - 19:07 #4
nej og ja ;o)
har engang prøvet at skille en bærbar ad (toshiba mener jeg), det kunne jeg ikke (uden vold), men en dell kunne jeg godt (skulle skifte skærmen)

;o)
Avatar billede huset Praktikant
24. juni 2007 - 09:42 #5
Jeg vil ikke anbefale det. Er du ikke erfaren så får du den ikke samlet igen
Avatar billede evildoctor Praktikant
25. juni 2007 - 13:19 #6
Kan da ikke se hvorfor den skal skilles ad.
Du kan da bare sørge for en omhyggelig afdækning.
Så skal den vel ikke NØDVENDIGVIS skilles ad. Det ville da naturligvis gøre det nemmere, men....