Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
22. juni 2007 - 09:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Bundkort stået af

Jeg er kommet i den kedelige situation at mit bundkort er stået af, så jeg er på udkig efter et tilsvarende.
Hvis der er nogen som ved hvor et bundkort af typen ASRock P4VT8 eller tilsvarende kan fremskaffes vil jeg gerne høre fra jer.

// Rocco
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
22. juni 2007 - 09:48 #2
Jeg har kigget på edbpriser. Problemet er at der kun er to ram-slots i kortene, og jeg rent faktisk benytter tre (har tre gb ram).
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2007 - 09:58 #3
så skal du finde et brugt kort, men det burde også være nemt nok, prøv evt at spørge i DK.marked.privat.edb.intern om der ikke er en der ligger inde med et bundkort.
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
22. juni 2007 - 10:04 #4
Hvordan kommer jeg derind?
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2007 - 10:07 #5
enten via google groups, eller bedre via din udbyders NNTP server, hvem har du som udbyder ?
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
22. juni 2007 - 10:08 #6
tdc
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2007 - 10:14 #7
åben Outlook express, i indstillinger, konti, opret nyhed konti (mener jeg det hedder på dansk) i NNTP server skriver du : dtext.news.tele.dk og i email add, indtaster du din email add (skriv det således men med din email mitnavn(SPAM)@domæne.dk) så vil du forhåbenligt ikke modtage spam.
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
22. juni 2007 - 10:23 #8
Tak
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2007 - 10:26 #9
har set dit indlæg ;) men jeg ville nok have skrevet:

Socket 478 board, med AGP og minimium 3 ram slot til DDR ram købes (det giver flere muligheder) ;)
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
22. juni 2007 - 10:35 #10
Jeg har tilføjet lidt specifikationer
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2007 - 10:42 #11
hehe det var meget ordret ;)
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
22. juni 2007 - 10:47 #12
ctrl+c & ctrl+v