Avatar billede rjj100 Nybegynder
21. juni 2007 - 15:49 Der er 2 kommentarer

Når jeg logger in om morgenen tager det lang tid

Hej
Når jeg logger in på min computer om morgenen tager det en krig før jeg kan starte med at arbejde. Serveren jeg logger på er en Windows 2000 Server (DC) Min egen pc er en 3.o GHz maskine med 1 GB RAM.

Men hvis jeg så lukker maskinen ned og starter igen. Så kan jeg logge hurtigt på. Ca 30 sek. Man skulle tro at det havde noget antivirus og at der er noget der bliver testet en gang om dagen????? Min profil er en roaming profil.
Avatar billede anri Novice
21. juni 2007 - 16:01 #1
Har du mange data i din roaming-profile?

Det kan også tage lang tid at logge på hvis du har rod i din DNS server.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
22. juni 2007 - 09:01 #2
Jeg tror desværre, du har misforstået meningen med denne del af forumet...
I denne del diskuteres der e-løsninger. Dit problem omkring login hører bestemt ikke til her :-)