Avatar billede dj_uncas Nybegynder
20. juni 2007 - 17:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmatisk attache HttpModules

Hejsa

Jeg sidder og tænker over et plugin-baseret system, og har et spørgsmål til jer:

Er det muligt at attache HttpModuler på andre måder end gennem web.config?

Jeg vil gerne lave f.eks. et HttpModule der kunne tge sig af at attache andre moduler.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
21. juni 2007 - 08:01 #1
Du kan ikke gøre det som det sker i web.config.
Men du kan bruge ashx filer:
http://www.developerfusion.co.uk/show/2516/
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
21. juni 2007 - 15:01 #2
Nej, faktisk ikke. Ideen er, at jeg f.eks. skal have et extranet-plugin, som skal benytte et HttpModule til authorization. HttpHandlere har desværre ikke helt samme muligheder som et HttpModule...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. juli 2007 - 10:57 #3
Ok jeg kender ikke noget som kan hjælpe dig desværre :(
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
06. juli 2007 - 00:31 #4
Jeg har også droppet ideen - og lukker spørgsmålet.