Avatar billede huset Praktikant
20. juni 2007 - 08:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny version af eksperten.dk

Hehe du troede nok den var klar. hva hva hva ;)

Som mange andre er jeg lidt spændt på udviklingen af den nye version, så håber der evt. var noget status på release m.v.?
Avatar billede snowball Novice
20. juni 2007 - 08:52 #1
Ikke noget konkret endnu, men jeg ved at IDG vil lave en ny tidsplan inden for den næste uges tid, og derefter skulle der gerne komme skub i tingene :)

Snowball / Admin
Avatar billede huset Praktikant
20. juni 2007 - 09:54 #2
Se det lyder sgu spændende ;)

Der er ikke et konkret overblik over hvad der kommer til at ske hvad angår tiltag ?
Avatar billede snowball Novice
20. juni 2007 - 10:21 #3
Igen kender jeg ikke detaljer, men i første omgang sker der ikke de helt store ændringer. Funktionerne vil stort set være de samme som vi kender i dag - dog blot uden de bugs der pt. er i systemet. Derudover er karma systemet afskaffet, og så vil man kunne tilføje flere informationer til sin profil.

Når det så kører tilfredsstillende, vil der blive fokuseret på at tilføje nye features.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juni 2007 - 21:06 #4
Jeg ææællllssskkerrrr tidsplaner.
Man må så i den sammenhæng have en kraftig mistanke om at de der laver IDG´s af slagsen, er de samme som der lavede DSB´s for IC4 togene???? :-D
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. juli 2007 - 18:18 #5
Er der nyt snowball, eller skal fromsej løbe med medaljen?
Der er jo gået en 3 ugers tid efterhånden. *S*
Avatar billede snowball Novice
09. juli 2007 - 19:54 #6
Jeg kan jo kun melde ud hvad jeg selv får at vide ;)

Jeg venter pt. på at den nye onlinechef for IDG skal kontakte mig, men jeg frygter lidt at sommerferien har indhentet os :|
Avatar billede jonny_brian Nybegynder
14. juli 2007 - 23:44 #7
Kære eksperten.

Kan man anvende et blurtooth head-set til samtale i messenger, eller skal der bruge et stykke software/driver, skal en port tildeles. Ville være smart hvis man kunne samtale trådløs via et almindeligt mobil head-set. 1000 Tak
Avatar billede fromsej Praktikant
15. juli 2007 - 10:15 #8
Velkommen til Eksperten.dk Jonny Brian. :-)
Du skal nok oprette et spørgsmål i en passende kategori, f.eks:
http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Bluetooth/
Denne tråd omhandler en ny version af sitet Eksperten.dk, så din chance for at nogen med forstand på Bluetooth ser den, er ikke ret stor i forhold til hvis du får spørgsmålet placeret korrekt.
Her er lidt læsning om den rette brug af Eksperten:
http://expfaq.dk/