Avatar billede magnusbm Nybegynder
17. juni 2007 - 21:25 Der er 2 kommentarer

INGEN lyd i vista hvorfor?

Hej, jeg har lige købt en pakke med Vista Ultimate til min HP pavilion 7545 og installeret den. SÅ har jeg sat nogle Ilit stereo højtalere til. Men der kommer intet lyd ud i dem. Jeg har prøvet at putte headset til computeren, men der kommer intet lyd ud af den. Der står at der ikke er installeret en lydoutputenhed. Jeg har prøvet at downloade det jeg havde før jeg installerede vista, nemlig Realtek High Definition audio driver med software og det hele. Men når jeg downloader det og starter setup'en så installere den indtil der står noget med at den ikke kender udbyderen af denne driver og så skal jeg vælge om jeg har tillid til den eller ikke. Jeg trykker selvfølgelig jeg har tillid til den. Men så kommer den igen og igen. Og så stoppede jeg bare installationen efter den var poppet op 7 gange. Hvorfor virker det skidt ikke? og kan i hjælpe med et eller andet?

på forhånd tusinde tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2007 - 21:38 #1
"Men når jeg downloader det og starter setup'en så installere den indtil der står noget med at den ikke kender udbyderen af denne driver og så skal jeg vælge om jeg har tillid til den eller ikke. Jeg trykker selvfølgelig jeg har tillid til den. Men så kommer den igen og igen. Og så stoppede jeg bare installationen efter den var poppet op 7 gange"

Hvis driveren ikke er certificeret til Vista kommer den popup, og at annullere den er ikke vejen frem :D
Avatar billede magnusbm Nybegynder
19. juni 2007 - 19:17 #2
Nej det gør den ikke installationen fortsætter og så kommer popupen igen