Avatar billede idiotbarn Nybegynder
15. juni 2007 - 10:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Én stor, eller flere små

Hej eksperter
Hvis man har en html side, hvor en stor del er flash. Er der så, performance mæssigt, nogen foreskel på om man har én stor flash, eller flere små?
Kan brugerens computer bedre udnytte multithreading o.lign hvis man har mange små, eller er der ikke den store foreskel?

Mvh
Brian C
Avatar billede docks Nybegynder
15. juni 2007 - 13:08 #1
Normalt vil jeg altid dele op i mindre filer. Så er der mindre brugeren skal loade inden de ser noget. Der er ikke noget værre end at vente flere minutter for at se noget fordi siden fylder flere MB.

Jeg tror du skal tænke mere på ikke at miste brugerens interesse fremfor at tænke på multithreading o.l
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
23. juni 2007 - 00:28 #2
det er jo nok rigtigt nok, men har nogen problemer med hensyn til performance. Opretter lige et andet spørgsmål til det :) Ligger du et svar?
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
25. juli 2007 - 22:40 #3
lukker