Avatar billede jackie18 Juniormester
14. juni 2007 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

ipod fungere ikke på min pc

Hej. Jeg har en lille problem. Jeg kan ikke få min pc til at installer driveren til min ipod. Når jeg tilslutter den via usb så prøver den at finde driveren men kan alligevel ikke. Får en vindue op hvor der står " indsæt den disc der fulgte med apple ipod USB device" men der er en ingen cd, computeren burde selv ku finde den.

Jeg troede først det var noget med windows vista at gøre men fandt så ud af at det ikke problemet var. Jeg prøved den hos to som kørte samme windows og der ku den finde den uden problemer.. Så tror det har noget med min pc at gøre.

Nogen som har en ide om hvad problemet ku være?

Håber nogen ville hjælpe!!

På forhånd tak.
Avatar billede jackie18 Juniormester
14. juni 2007 - 21:49 #1
Nogen som kan hjælpe`?
Avatar billede freakerz Nybegynder
19. juni 2007 - 11:41 #2
Problemet med iPOD's er at Apple laver en sikkerhed til deres produkter. Et af dem, er deres iPOD. Apple iPOD er IKKE en Plug 'n Play enhed. Når du har tilsluttet din enhed som så er din iPOD, skal du installere softwaren, Apple iTunes. Den findes på CD'en som normalt bliver leveret med ved køb af iPOD. Men da du ikke har nogen CD med, så kan du hente Apple iTunes fra Apple's hjemmeside http://www.apple.com/itunes/download

I venstre side, fjerner du de to flueben fra boksene så der kun er prik i det øverste felt. Klik derefter på download, og så siger resten sig selv ;-)

Håber det var hjælp du kunne bruge.
Avatar billede jackie18 Juniormester
19. juni 2007 - 12:51 #3
Hej. tak for din hjælp. Men det nyttede ikke noget. Tror det er min pc der har svært ved at finde nogle driver til enheder nogen gange. For jeg prøved en anden enhed også. En navigation f.eks. Den kunne heller ikke. Men en anden computer kunne godt.
Avatar billede freakerz Nybegynder
19. juni 2007 - 16:44 #4
Hmm. Det lyder lidt underligt. Hvornår opstod problemet? Kan du prøve at lave en systemgendannelse tilbage til dengang inden det skete?
Avatar billede jackie18 Juniormester
19. juni 2007 - 19:28 #5
Det ca 1-2 mdr siden tror jeg.. Jeg tror at min windows skal geninstalleres!? tror du ikke?
Avatar billede freakerz Nybegynder
20. juni 2007 - 07:30 #6
Hold da op. Så langt tror jeg ikke systemgendannelsen virker. Jo, det er næsten den eneste mulighed. Men da jeg på mit eget forum http://thegreendino.forumup.dk selv yder gratis support til bl.a. computere, så er formatering og genistallation altid det sidste jeg vælger. Vi kan jo lige se om du har skidt i maskinen. Hvilken sikkerhedspakke har du?? Bestående af et anti-virus program, og programmer til at fjerne andet snavs og en firewall??
Avatar billede jackie18 Juniormester
20. juni 2007 - 13:22 #7
Windows vista har sin egen program. udover det har jeg avg virus program og searh&destroy. Min pc kører automatisk en program som var med i vista hverdag næsten. Den finder ingen snavs.
Avatar billede freakerz Nybegynder
20. juni 2007 - 15:47 #8
Ja, hvis du har Windows Vista kan jeg desværre ikke give nogen support da jeg selv kører med Windows XP :-P Men så tror jeg at kun en formatering hjælper. Det er i hvert fald et forsøg.