13. juni 2007 - 20:31Der er
9 kommentarer og 1 løsning
Program/Regneark til regnskab/bogholderi
Jeg er kasserer i en forening som efterhånden har nået en vis størrelse. Jeg har overtaget jobbet og arvet et gammel bogholderprogram (Dos basseret). Det er simpelthent for lanhåret. Findes der noget excel standard. Vores behov er således, at vi får en del indbetalinger, hvor jeg skal holde styr på hvem de kommer fra. Der ud over skal jeg bogføre udgifterne på de forskellige udgiftsposter. Og så har vi 1 ansat, hvor vi betaler løn, atp, skat m.v.. Findes der noget genialt fra excel? Eller skal vi købe et andet program? Tak for jeres svar.
Du kan godt køre et mini foreningsregnskab i Excel, alt efter hvor avanceret du ønsker det.
Har for nogle år siden stiftet bekendtskab med et gratis foreningsprogram - Vig Foreningsprogram - På deres hjemmeside skriver de følgende: "Søger du et gratis program til din forening? Så søg ikke mere du har fundet det! Gør som over 3500 foreninger i Danmark gennem de seneste 12 år brug Vig Foreningsprogram."
Så jeg kan anbefale at du kigger nærmere på dette gratis program, inden du kaster dig ud i et Excel projekt, som du måske fortryder på et senere tidspunkt, når behovet for funktioner stiger.
Noget nyt i dette spørgsmål? Glædelige Jul /Be_Nice
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.