Avatar billede gubbibabz Praktikant
11. juni 2007 - 13:12 Der er 2 kommentarer

kan man STYLE en "gennemse"-knap?

Jeg har lavet mig en fin lille admin del hvor fra jeg skal kunne redigere min side. det hele er kodet ASP.. og self noget HTML og CSS til styling. Men jeg har mig en fin "gennemse" -knap. hvor jeg skal kunne oploade billeder... kan denne knappe styles ?! jeg har stylet mine andre knapper på følgende måde:
<input type="button" name="Nej" value="Nej Tak" style="background: #EFDBCD; color: #763C25;>

pls hjælpe, hvordan får jeg gennemse knappen til at se ligesådan ud :D ?
Avatar billede windcape Praktikant
11. juni 2007 - 13:16 #1
nej, det kan den ikke. Der findes dog nogle (forholdsvis) advanceret javascripts til at omgå det med.
Avatar billede gubbibabz Praktikant
11. juni 2007 - 13:25 #2
hmm, så kan det vist være ligemeget :P så må de være grimme og grå :D