Avatar billede tuep Nybegynder
11. juni 2007 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Internet i frankrig

Hej Eksperter

Jeg har en kollega der skal på ferie i Frankrig og hun vil meget gerne kunne komme på nettet dernede.
Jeg gætter på at det koster en formue x2 at komme på nettet i Frankrig, såfremt man benytter sin mobil.

Så er der nogen der har et alternativ. Eks. et landdækkende trådløst netværk ect.
Hun skal til en eller anden lille by der hedder Bargemon.

På forhånd tak

Tue
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juni 2007 - 11:37 #1
De har med stor sandsynelighed en internetcafe i byen hvor det ikke koster det store at komme på. Jeg har selv lige været i paris og endte med at bruge den løsning der var markant billigere end hotellets løsning.
Avatar billede tuep Nybegynder
11. juni 2007 - 12:10 #2
Je, netop noget i den stil. Men det ville bare være fedt på forhånd at vide eks. at en af deres tankstationer havde trådløst internet.
Hun er spejlblank med sin computer (faktisk en Mac) så hun skal hjælpes!!
Avatar billede tuep Nybegynder
11. juni 2007 - 14:18 #3
Avatar billede it-dk Nybegynder
12. juni 2007 - 13:42 #4
Hun kan prøve at se på følgende hos UnitSpeed - http://www.unitspeed.dk/produkter/gc/globalconnect.htm
Avatar billede tuep Nybegynder
16. juni 2007 - 18:22 #5
hmmm, hvorfor f... har de frøspisende franskmænd ikke bare en løsning ala 7-eleven eller statoil! De var jo på noget der ligner nettet, 7 år før alle os andre!
Avatar billede canzer Nybegynder
11. juli 2007 - 11:04 #6
Da jeg var i frankrig sidste år - oppe i bjergene - var der én internet cafe (eller rettere sagt én computer i byen på en bar) hvor der var en virelig ustabil modem forbindelse :)

Alt efter hvor i Frankrig det er så ville jeg nok satse på netcafé eller købe et taletidskort af en eller anden slags der kan bruges til gprs eller lignende...
Avatar billede tuep Nybegynder
02. oktober 2007 - 09:47 #7
Sorry, det er vist lidt lang tid siden det var sommer! Min kollega endte med at holde ferie uden indernet, uden det hele brød sammen!

Tak for bud