Avatar billede wiz182 Nybegynder
09. juni 2007 - 11:57 Der er 6 kommentarer

Trådløs netværk er forsvundet

Hej...

Jeg har en bærebar HP Pavilin dv6000 med Windows Media Center.
Computeren har en lille on/off switch til det trådløse netkort men her for en lille uges tid siden forsvandt ikonet der viser den trådløse forbindelse... Har prøvet at opdatere windows, genstarte computeren et par gange og slået den der on/ switch fra og til et par gange men den viser stadig ingenting...

Er der nogen der har oplevet det samme og løst problemet eller er der nogen der kan hjælpe mig??

På forhånd mange tak

Med venlig hilsen
Chris
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. juni 2007 - 12:06 #1
Prøv at åbne Kontrolpanel (klassisk visning) > Netværksforbindelser > højreklik på din trådløse forbindelse og vælg Egenskaber.

Er der ikke flueben i "Vis ikon på proceslinien..." så sæt det og tryk Ok.

Er der et flueben ved "Vis ikon på proceslinien..." så fjern det og tryk Ok.
Sæt derefter fluebenet igen og tryk Ok.

Hjalp det?
Avatar billede wiz182 Nybegynder
10. juni 2007 - 15:49 #2
Hej victor-1

Nej jeg har desværre været inde i mine netværksforbindelser og kigge og der er slet ik noget ikon til trådløse forbindelser... Der er kun et ikon til LAN-forbindelse og det til 1394-forbindelse
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. juni 2007 - 16:37 #3
Prøv at geninstallere driveren til det.
Avatar billede bentemil Praktikant
13. august 2007 - 19:12 #4
Har samme problem med DV6000,har nogen fundet en løsning ??
Avatar billede bentemil Praktikant
01. september 2007 - 16:00 #5
Har haft DV6000 til rep. hos TDC. Udkiftning af moherboard, så nu kører den igen .
Avatar billede bentemil Praktikant
18. juli 2010 - 06:58 #6
tak for kommentarene  lukker