Avatar billede hkappel Nybegynder
07. juni 2007 - 22:36 Der er 3 kommentarer

C5 webshop integration - jeg mangler ebutik.imp (inkl dandomain)

Hej
I denne vejledning

http://www.dandomain.dk/e-handel/integration_til_DanDomain_Webshop.pdf

refereres der til en fil der hedder ebutik.imp og som skulle INKLUDERE dandomain definitioner.

Min C5 installation har filen, men dandomain definitionen er ikke deri, som det beskrives i vejledningen.

Kan nogen skaffe mig filen, eller fortælle hvor jeg kan finde den (dandomain har den åbentbart ikke).

/H
Avatar billede up2nogood Nybegynder
08. juni 2007 - 08:30 #1
Filen ligger i opdateringen C5_40SP1_Native, den ligger i den Zip mappe der medfølger.
Når opdateringen køres igennem pakkes filerne ud i C5 mappen, og så vil man have ebutik.exp og ebutik.imp i C5 roden...
Avatar billede hkappel Nybegynder
15. juni 2007 - 10:50 #2
tak for svaret -- tror bare ikke den er i den version jeg har installeret --- men nu har jeg selv lavet den i stedet efter de anvisninger der er i C5 hjælp
Avatar billede up2nogood Nybegynder
15. juni 2007 - 11:45 #3
Fair nok, selvgjort er velgjort :)