Avatar billede platapus Nybegynder
06. juni 2007 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sen start af sidetal

Hejsa folkens,
Så har jeg brug for hjælp igen igen igen .-)
Jeg sidder her og skal til at aflevere eksamens projekt, og skal til at proppe sidetal ind i opgaven.
Så slog det mig at jeg gerne vil have sidetallene til at starte på side 3, så den på side 3 starter med side 1 og så frem..
Og er det så muligt også at stoppe side tallene igen et par sider før det egentlige dokument slutter??

Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede hcma Novice
06. juni 2007 - 23:09 #1
det kan du sagtens gøre. det er bare et spørgsmål om at indsætte sektionsskift, og så lade sidenumrene starte/ slutte der.
mon ikke dette kan hjølpe dig:
http://www.hcma.dk/uploads1/forskellige_sidehoveder.doc
http://www.hcma.dk/sidehoved_fod.doc
Avatar billede platapus Nybegynder
07. juni 2007 - 04:35 #2
meget fornemt, kom med et svar så jeg kan belønne dig :-)
Avatar billede hcma Novice
07. juni 2007 - 09:26 #3
svaret kommer her  :o)