Avatar billede mikxen Nybegynder
05. juni 2007 - 21:01 Der er 3 kommentarer

Forskellige sider siger at jeg ikke har Java

Jeg har installeret Java, men når jeg skal ind på min home banking eller tv2 spil, så får jeg a vide at jeg ikke har java installeret og giver mig mulighed for at hente java, jeg trykker ok for at hente java, programmet finder så java på min pc og spørger så om den skal fjernes eller reinstalls, jeg siger ok til det, men når denb er færdig med at install, så kan jeg starte forfra, for siderne siger stadig at jeg ikke har java installeret, kan nogen hjælpe....?
Avatar billede danand Nybegynder
05. juni 2007 - 21:30 #1
Prøv helt at afinstallere Java vha. kontrolpanelet i Windows.
og så hente og installere det fra Java.com igen
Avatar billede mikxen Nybegynder
06. juni 2007 - 15:38 #2
Virker ikke, jeg aner bare ikke hvad det kan være...:-(
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. juni 2007 - 00:10 #3
ku det være du ikke bruger IE som browser ? Altfor mange af de der security applets duer kun i IE.