Avatar billede siggi Nybegynder
04. juni 2007 - 23:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mikroovn manual

jeg ved slet ikke om I kan hjælpe mig, men jeg har købt en mikroovn (Whirlpool Max 18), og det lader sågar til at den er gået ud af produktion, men toppen var at manualen ikke fulgte med i pakken. Så nu var det mit håb, at jeg kunne finde manualen på nettet, men det er jeg desværre ikke så skarp til.
Kan nogen hjælpe mig med at finde manualen på dansk eller engelsk?
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 23:38 #1
forretningen SKAL skaffe dig en dansk manual, det er et lovkrav at der medfølger manual på dansk til elektriske produkter til stærkstrøm.
Avatar billede siggi Nybegynder
04. juni 2007 - 23:40 #2
ja jeg kontakter dem også, men nu tænkte jeg, at det hele ville gå nemmere og hurtigere hvis jeg selv kunne downloade manualen.
Avatar billede qp Nybegynder
04. juni 2007 - 23:42 #3
Avatar billede qp Nybegynder
04. juni 2007 - 23:43 #4
ved ikke hvor stor forskel der er på max 18 modellerne, men ellers hvis du har reference koden på ovnen kan du jo bruge den
Avatar billede siggi Nybegynder
05. juni 2007 - 11:56 #5
jeg takker mange gange.