Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
04. juni 2007 - 13:57 Der er 5 kommentarer

Stiplet linie i Photishop

Hej
Er der én der ved om man kan lave stiplede linier i Photoshop og i så fald hvordan?
Avatar billede twotimes Nybegynder
04. juni 2007 - 14:45 #1
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
05. juni 2007 - 21:11 #2
Ja - undskyld, men det giver ingen mening for mig! Jeg kan ikke finde de cmd i min CS2
Avatar billede arminc Nybegynder
11. juni 2007 - 09:28 #3
Ljunggren1 >> I øverste højre hjørne af din photoshop er der et faneblad der hedder brushes hvis du åbner denne er der en række muligheder for at redigere din brush. jeg mener det er under det første punkt at du kan vælge hvor stor din spacing skal være og når du rykker den vil du nederst kunne se et preview af hvordan det kommer til at se ud. Hvis det ikke er klart laver jeg lige en tut med billeder
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
23. maj 2008 - 11:55 #4
OK
Avatar billede arminc Nybegynder
23. maj 2008 - 16:42 #5
OK til du forstår det eller OK til en tut