Avatar billede keysman Nybegynder
04. juni 2007 - 13:43 Der er 8 kommentarer

Synkronisering med kalender

Jeg har nettop indkøbt en HTC s710 med WM 6.0m, og køre vista ultimate.

Jeg har et ønske om at kunne synkronisere min kalender, både med min exchange server og min outlook.

Scenariet er:
Når jeg er på arbejde vil jeg gerne kunne synkronisere med exchange serveren,

og der hjemme vil jeg gerne have det ind i min private outlook kalender.

Men dette kan man som udangspunkt ikke da man kun kan synkronisere med en kilde
Avatar billede marzman Nybegynder
04. juni 2007 - 13:44 #1
lytter lige med...
Avatar billede keysman Nybegynder
13. juni 2007 - 07:50 #2
Der er noget der tyder på at der ikke er nogen der har samme behov som mig. Nuvel ja, så må man jo se om det er noget snask et sted
Avatar billede phreaking Nybegynder
28. juni 2007 - 10:46 #3
smtp.dk

:D
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
28. juni 2007 - 14:48 #4
Nu kender jeg ikke windows Mobile6, men i Mobile 5 kan du kun Synkronisere med en kilde når du benytter Active Sync.
Hvis du er heldig kan du have 2 ActiveSync profiler.
1 til firma og 1 til privat men jeg tvivler meget.

Eneste alternativ er at ændre opsætningen manuelt hvergang du skal synkronisere.

Hvis du finder en vej til at synkronisere med 2 kilder hører jeg gerne da jeg har et lignende behov, men endnu ikke har fundet en løsning.
Avatar billede Kengun Praktikant
26. november 2007 - 09:18 #5
Søgte lige på s710 og fandt den her tråd. Ved ikke om du har fået det til, og heller ikke om det jeg skriver vil hjælpe meget men nu skriver jeg aligevel :). Jeg har netop fået en HTC s710 og den har mit firma sat op til at synkronisere mod min jobs exchange server og det fungerer godt. Når jeg så kommer hjem kobler jeg til min s710 til min computer med den USB kabel, og da bliver den også synkronisered mod min Outlook på min PC. - Det skal siges at jeg er helt færsk på det her, så jeg kender svært lite til det rent tekniske.
Avatar billede marzman Nybegynder
26. november 2007 - 11:37 #6
Kengun: Hvordan foregår det helt præcist når du sætter din telefon til. Smider den dine mails i din Firma indbakke eller hvordan?

Hilsen Kenneth
Avatar billede Kengun Praktikant
26. november 2007 - 13:21 #7
hmm, der er du inde på noget. Slig jeg har det nu så er det min jobmail som kommer under "Outlook" ikonet på min telefon. Jeg har ikke min private Outlook email på min telefon. Men den er sat op for både Yahoo og Windows Live (hotmail) og også min Online.no (jeg er norsker :)) på egne separate ikoner på min telefon. - Så jeg ved ikke lige om hva der sker hvis man også vil synkronisere Outlook Jobmail og Outlook privat. - Men jeg vil tro at dem blandes, for det er hva der sker når jeg syncroniserer min private kalender, adressebog, etc. - da bliver Outlook på mit job og hjemme eksagt lige.

Hilsen Kenneth ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
27. november 2007 - 14:51 #8
Men du? Ved du hvordan man lægger ind nye ord i SMS ordbogen? Jeg kan selvfølgeligt skrive ordene på query tastaturet men det ville være nice at også have ordene i ordbogen.