Avatar billede chiller-deluxe Nybegynder
02. juni 2001 - 20:38 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Pc

et lille spørgsmål.
hvor mange opdateringer er der til counter-strike.
Avatar billede twm Nybegynder
02. juni 2001 - 20:40 #1
En hvis du henter den rigtige
Avatar billede devil-kid Nybegynder
02. juni 2001 - 20:40 #2
Avatar billede twm Nybegynder
02. juni 2001 - 20:42 #3
Svindler du ????????????????????????????
Avatar billede frock Nybegynder
02. juni 2001 - 20:42 #4
300 point, og så til nummer 2 der svarede ?!??
Avatar billede twm Nybegynder
02. juni 2001 - 20:43 #5
Tyder det ikke på temmelig meget svindel !!!!!
Avatar billede frock Nybegynder
02. juni 2001 - 20:44 #6
og chiller er sør\'me lige oprettet, og devil-kid manglede point...
Avatar billede twm Nybegynder
02. juni 2001 - 20:44 #7
Chiller-deluxe er blevet oprettet i dag
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 20:51 #8
devil-kid> er du stolt?
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 20:54 #9
han blev bedt om næste gang at sætte point på, se her: http://www.eksperten.dk/spm/78129
Avatar billede frock Nybegynder
02. juni 2001 - 21:06 #10
HAHAHAHAHAHA den var go\'
Avatar billede trivial Nybegynder
02. juni 2001 - 21:33 #11
hotpop----

Du beskylder ikke mig få noget vel!! For jeg snyder ikke
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 21:38 #12
jo! det gør vi alle!
Avatar billede trivial Nybegynder
02. juni 2001 - 21:42 #13
Beskyld mig for så meget du vil bæ-skubber, men jeg snyder ikke. Hvem siger du ikke gør? Og foresten prøv at gå ind i min bruger har jeg specialt mange point!!
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 21:45 #14
trivial> øhhh... hvad laver du? dit første indlæg i det her spørgsmål kom kl 21:33:31... Hvad skulle jeg beskylde dig for? At have 3 brugere?
Avatar billede trivial Nybegynder
02. juni 2001 - 21:56 #15
hotpop---

Beskylder du mig for at have 3 brugere? For jeg har ikke 3 brugere!
Avatar billede trivial Nybegynder
02. juni 2001 - 22:00 #16
hotpop---

Beskylder du mig for snyd eller gør du ikke. Det er bare det jeg vil have svar på!
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 22:17 #17
hvorfor skulle jeg beskylde dig for snyd? har du lavet et svar her? hvad klokkeslet er det lavet?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juni 2001 - 22:22 #18
lol, en spasser ham trivial
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 22:25 #19
EZZUK> ups... caps lock... godt du også kan se at han vist ikke har rent mel i posen...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juni 2001 - 22:27 #20
nej, og han er også skyldig :-) *G*
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. juni 2001 - 23:12 #21
Dammmmmmmmmm der lugter herinde ;-)
Avatar billede trivial Nybegynder
03. juni 2001 - 00:18 #22
Grunden til at jeg beskylder dig for at du har beskyldt mig for snyd er fordi: I det spørgsmål længere opppe i det her spørgsmål spørg jeg dig om du tror jeg snyder, du svare: Ja det gør vi alle! Senere spørg jeg dig igen og du svare: Hvorfor skulle jeg beskylde dig for snyd? har du lavet et svar her? hvad klokkeslet er det lavet?(Jeg har ikke lavet et svar!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. juni 2001 - 01:26 #23
-->trivial
Øhhhhhhhhhhh du spørge fuldstændigt umotiveret hotpop om han beskylder dig for at snyde, INDEN han lægger kommentaren \'jo! det gør vi alle\'
??
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. juni 2001 - 09:59 #24
det ligger i snyderes gener at have en IQ på et maximum af 50.
Avatar billede devil-kid Nybegynder
03. juni 2001 - 12:24 #25
Jeg blev nød til at snyde for jeg ved ikke så meget altså jeg kan ikke skaffe points og hvis jeg ikke har points gider ingen svare på mine spørgsmål! understand????
Avatar billede devil-kid Nybegynder
03. juni 2001 - 12:26 #26
og jeg vil skide på points jeg vil bare have hjælp
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. juni 2001 - 12:48 #27
devil-kid> der er intet i livet der er gratis. på eksperten koster det point at få hjælp. så hvis du skider på points, må du finde et andet forum.

hvis det er små ting som folk har problemer med, har jeg såmænd intet imod at hjælpe dem gratis. men hvis det er større ting, kan man ikke bare få gratis hjælp.

det mønster som tegner sig ved mange snydere, er at de fyrer så mange point af på en gang. mange nybegyndere bruger tit 100 point på et ligegyldigt spørgsmål. stil små spørgsmål til 10 point, så holder man sig længere.

da jeg først startede, havde jeg også problemer med at tjene point på eksperten. jeg fik måske 15 point på en uge. men efterhånden som man er der inde, bliver man bedre og bedre.
Avatar billede hotpop Novice
03. juni 2001 - 21:08 #28
devil-kid> Understood! Admin er underrettet! Alle skal følge reglerne og at du ingen point har giver dig ikke ret til at oprette en ny bruger.