Avatar billede d-bug Nybegynder
31. maj 2007 - 09:27 Der er 1 løsning

SharePoint 2007 - Search virker ikke

Når jeg søger på sitet får jeg bare denne besked:
No results matching your search were found.
Check your spelling. Are the words in your query spelled correctly?
Try using synonyms. Maybe what you're looking for uses slightly different words.
Make your search more general. Try more general terms in place of specific ones.
Try your search in a different scope. Different scopes can have different results.

Jeg har søgt lidt på google, og en del steder snakker de om nogle crawl indstillinger i sharepoint administration, men det har jeg lidt problemer med at finde.
Avatar billede d-bug Nybegynder
25. juli 2007 - 13:20 #1
Sådan

Problemet lå i at URL i Alternate access mappings stod forkert.