Avatar billede apollon55 Nybegynder
30. maj 2007 - 18:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

nulstile blækniveaumåler på min Canon Pixma mp500

jeg har købt nogle bilige blækpatroner på nettet og har fulgt vejledningen der fulgte med for at installere dem i printeren.
MEN jeg kan ikke få min printer nulstillet mht blækniveauet så den tror at den er løbet tør for blæk... hva skal jeg gøre for at nulstille den?

mvh

Allan
Avatar billede apollon55 Nybegynder
31. maj 2007 - 10:52 #1
HJÆÆÆLP - er det virklig ingen der ved hvordan man resetter chippen på blækpatronerne til Canon PIXMA MP500?
Avatar billede apollon55 Nybegynder
01. juni 2007 - 15:19 #2
nedern