Avatar billede mikker1448 Nybegynder
28. maj 2007 - 21:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Langsom mus ved opstart

Hejsa...

Jeg oplever tit at min mus er meget langsom når jeg starter computeren op...
Jeg går så ind i kontrolpanel og ser at markørhastigheden er helt i bund... Jeg sætter så hastigheden på markøren op hvor den plejer at være og så virker det fint et par dage, og så er det samme igen med at jeg skal ind i kontrolpanel og sætte hastigheden op...

Min mus er en Logitech MX 518

Håber at I kan hjælpe...

Cheers...
28. maj 2007 - 22:41 #1
... og det er vel driveren fra " Logitech MX 518" ?
Avatar billede des_84 Nybegynder
29. maj 2007 - 13:49 #2
Download programmet regdoctor trialversionen og kør den på din maskine.
genisntaller derefter din driver til musen.
Så burde det virke.
Hvis du har vista så kan det godt skyldes dette da den godt kan have nogle problemer med diverse drivere endnu.
Jeg har f.eks en lexmark printer som konstant bliver installeret igen selvom den er installeret i forvejen så jeg havner med to af den samme printer.
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
29. maj 2007 - 18:30 #3
Jeg prøver lige regdoctor...

Det er den originale driver til musen og jeg kører XP SP2
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
29. maj 2007 - 18:42 #4
Så prøvede jeg lige at køre regdoctor og den fandr godt nok mange fejl... Men trial udgaven kunne ikke klare dem alle...
Derefter geninstallerede jeg drivererne...

Så må vi håbe at det virker...
29. maj 2007 - 19:34 #5
Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller nej til den.
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
08. oktober 2007 - 13:49 #6
SVAR