Avatar billede juliemusen Nybegynder
24. maj 2007 - 23:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

home cinema

Hejsa.

Jeg har en computer, hvor der er home cinema installeret. Jeg har lagt utrolig mange af mine gamle VHS bånd og det er jo herligt, men pludselig er programmet begyndt at fryse. D.v.s at midt inde i filmen fryser det fuldstændig og jeg bliver nød til at slukke computeren. driverne er installeret til videkortet.
Er der nogen der har en ide til hvad det kan være???

Med Venlig Hilsen
Julie
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
25. maj 2007 - 13:51 #1
hej julie
måske skal du vælge en anden kategori for dit spørgsmål, så vidt jeg lige kan læse har det ikke så meget med søgemaskiner at gøre ;-)
Avatar billede juliemusen Nybegynder
26. maj 2007 - 03:24 #2
ups, undskyld;-)