Avatar billede run Nybegynder
24. maj 2007 - 21:16 Der er 2 kommentarer

ACL Problemer

Havde en server der crashede. Blev gendannet ved brug af chkdsk, men efter login fandt jeg at ACL på C drevet var messed up så ASP ikke virkede samt var der andre problemer.
Jeg kan huske at jeg engang havde et lille program der kunne se hvilke filer der blev "Denied Access" pga ACL settings.
Der er ikke tale om at ACL er forkert på selve web filerne. De ligger på et andet drev. Der er kun problemer med ACL på C:
Kan nogen huske hvilket program jeg taler om?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2007 - 11:03 #1
der er nogle stykker hvis du søger google    "acl viewer"

en af dem er her.  http://vanhalen.phy.cam.ac.uk:8080/helptext/ACLviewHlp.html
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2007 - 15:52 #2
hvad finder du ud af ?