Avatar billede gano707 Nybegynder
24. maj 2007 - 16:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af logo - som vektorgrafik

Hej

Jeg står og skal bruge et logo, der indeholder både en savklinge og en fræser. De to elementer skal kombineres på en smart måde, så der er mulighed for, at jeg kan placere firmanavnet under/over/ved siden af el.lign.

Logoet skal fremstå enkelt og professionelt og bør fremstå godt både i gigantstørrelse på facade, og i et lille logo på brevpapir m.v. Det vil være at foretrække, hvis logoet er lavet i Illustrator, da jeg så selv har mulighed for at arbejde videre med det.

Jeg kan ikke oplyse firmanavnet. Dog er det i denne længde: XXXXX ALU

På forhånd tak for Jeres kreativitet.
Vh. Preben
Avatar billede gano707 Nybegynder
25. maj 2007 - 00:22 #1
- slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede gano707 Nybegynder
25. maj 2007 - 19:36 #2
Avatar billede tha_painter Nybegynder
21. juni 2007 - 14:02 #3
Freaky Style (mig og en til) vil måske hjælpe... Vi har ikke Illustrator, men vi kan godt tegne det i Vectorgrafik...
Det er lidt sværere end hvad vi er vandt til, men vi forsøger...
Avatar billede tha_painter Nybegynder
21. juni 2007 - 14:03 #4
Avatar billede gano707 Nybegynder
21. juni 2007 - 21:20 #5
Tak for tilbuddet, men det er lykkes mig selv :-)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
22. juni 2007 - 07:33 #6
ok