Avatar billede neeo Nybegynder
24. maj 2007 - 10:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

nem cookie spørgesmål

Hej med jer.
jeg meget newbee til det her javascript :(..
Jeg har en cookie hvor jeg har lageret nogen vare og dem kunne jeg godt tænke mig at læse nu.
jeg har gemt følgende info:
varenavn  antal
vare134    23
vare241    32

min cookie ser således ud:
vare23021
ng23yh5/
*
vare12022
ng23yh5/
*

er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan loope igennem det her og få en alert for hver vare og antalet. ?
Avatar billede neeo Nybegynder
24. maj 2007 - 14:52 #1
sygt...null svar lol
Avatar billede roenving Novice
25. maj 2007 - 16:27 #2
Hvis du kun lader spørgsmålet stå i 4 timer midt på dagen, skal du da være ret optimistisk, hvis du forvnter et fuldstændigt gennemført svar ...

-- i øvrigt er det rasende nemt ...