Avatar billede nisbeth Nybegynder
23. maj 2007 - 16:01 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Forsinkelse på lyd i Flash projector

Er der nogen der kan fortælle hvorfor lyden i min projector fil falder bagud med helt op til 6 sek når den afvikles på en anden maskine ?

Hurtig svar hurtige points
Avatar billede _k Nybegynder
23. maj 2007 - 17:26 #1
Fordi lyden er sat til "event" og ikke "stream"?
Avatar billede nisbeth Nybegynder
24. maj 2007 - 08:03 #2
den er sat til event så det er ikke det - andre bud ;o) ?
Avatar billede _k Nybegynder
24. maj 2007 - 09:55 #3
Den skal være sat til stream hvis billede og lyd skal følges ad.

...ellers kan du lave en slags "cue points" som vi kender det fra video. Hvor du hele tiden står og lytter på hvor langt lyden er. F.eks. 10 sekunder inde, skal du være på frame 240 - og er filmen ikke det, så smider du den bare derhen. Ja, det vil hakke en smule, men filmen vil så aldrig komme vildt ud af sync...
Avatar billede nisbeth Nybegynder
24. maj 2007 - 11:22 #4
SÅDAN ! - Det virker sgu umiddelbart til at køre bedre når man sætter den til stream
- skriver du et svar så du kan få points ;o)
Avatar billede _k Nybegynder
24. maj 2007 - 11:45 #5
Det lyder godt :)

Jeg smider et svar, men snup bare nogen af pointene selv. Jeg synes ikke helt at ordet "stream" er 200 point værd - selvom det ER smart ;)
Avatar billede nisbeth Nybegynder
24. maj 2007 - 11:59 #6
det er sgu fair nok
Avatar billede _k Nybegynder
24. maj 2007 - 12:14 #7
Så siger jeg mange tak.