Avatar billede fanguellos Nybegynder
22. maj 2007 - 20:42 Der er 5 kommentarer

WMP Crasher!!

Er ved at være godt gammeldags desperat: Når jeg går på dr.dk og andre sites, hvor der streames (f.eks programmerne under Satire, Nyheder osv), så "tjekker" systemet min opsætning, og lige inden den er klar med at afspille, dukker der en "Explorer må desværre lukke ned pga fejl....". Jeg har haft af- og geninstalleret WMP 11 - har tjekket hele møllen for fejl og alligevel er der ikke nogen "live billeder". Er virkelig dybt taknemmelig for SVARET der kan fixe problemet!!! (Har også haft en Dial-A-Fix installeret uden virkning)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2007 - 21:38 #1
har du også IE7..?
Har selv afinstalleret IE7pga. feks. fejl på dr.

jeg tror ikke de, blandt mange andre har fået opdateret deres sider til browseren endnu. Blot et bud, men mpåske værd at prøve.
Afinstaller IE7 i tilføj/fjern programmer.
22. maj 2007 - 22:26 #2
(Oprindelig tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/778090 !!!)
Avatar billede fanguellos Nybegynder
23. maj 2007 - 20:24 #4
PROBLEMET SYNES LØST!!!
JEG AFINSTALLEREDE EXPLORER 7.0 OG NU KØRER TINGENE SOM DE SKAL....
ER DOG MEGET MYSTISK I MIT UNIVERS, IDET JEG NU HAR HAFT EXPLORER 7.0 SIDEN UDGIVELSEN, OG BRUGT DEN UDEN PROBLEMER INDTIL I SIDSTE UGE!!!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. maj 2007 - 20:48 #5
FINT...O)