Avatar billede puttitat Nybegynder
22. maj 2007 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tool til "rep" af disk der laver CRC fejl

Hejsa,

Jeg har en 250G SATA Maxtor-disk der døjer med at ville lave CRC fejl når
man når ind omkring 180 gb...

Findes der et værktøj til Windows (gider ikke alle de bootcd'er osv) der kan
overfladescanne for sådanne fejl, og markere sektorerne som defekte så der
ikke bliver skrevet på dem?

Her snakker vi uanset pris, jeg er skideligeglad.

Det skal bare VIRKE!!!!!

Troels
Avatar billede thov Forsker
22. maj 2007 - 13:25 #1
"Seatools for Windows" http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=SeaTools&vgnextoid=720bd20cacdec010VgnVCM100000dd04090aRCRD
Indtil Seagate opkøbte Maxtor, hed programmet "Maxtor Powermax".
Avatar billede puttitat Nybegynder
23. maj 2007 - 13:59 #2
Jowjo, men det kan jo kun scanne - får ingen mulighed for at "reparere"? :(
Avatar billede puttitat Nybegynder
02. januar 2008 - 20:18 #3
intet svar