Avatar billede procept Nybegynder
21. maj 2007 - 00:47 Der er 2 kommentarer

Vurdering brugervenlighed

Hej

Er der nogen der kunne komme med lidt feddback til dette her:
http://www.profilvin.dk

Det er ikke så meget designet, men mere om det er sat ordentlig op, brugervenlig, overskuelighed osv.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede twotimes Nybegynder
21. maj 2007 - 10:06 #1
Drop helt sikkert informations vinduet. Eller udskil det i hvert fald tydeligere fra resten af siden. Feks. ved at smække en drop shadow på.

Syntes måske sidens form kunne blive ok, men der trænger til nogen ændrer. Skift først og fremmest det store grønne profilvin tekst-logo ud med et pænere et. Med noget grafik istedet for ren tekst.

Første indtrykket af siden er ret forvirrende, der er så mange forskellige priser at man ikke kan finde rundt i det. Det skal være lettere lynhurtigt at skelne forskellen på de forskellige tilbud. De tre øverste tilbud

I det hele taget kunne alt grafikken godt trænge til en overhalning. Hvilken opløsning har du lavet det i? Det ser lidt pixeleret ud i kanterne på min skærm.

Siden er også frygtelig lang. Minder m en avis.

Kan godt blive godt, men syntes der skal arbejdes lidt med nogle detaljer. Og det er jo bare min mening, måske er jeres målgruppe folk, der er fuldstændiugt ligeglade med at hjemmesiden ser lækker ud.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
21. maj 2007 - 13:08 #2
Som udgangspunkt synes jeg designet er iorden. Der er dog tre ret vigtige punkter:

1. Kyl den popup box ud - jeg ville forlade siden med det samme jeg så den. (Der er vidst desuden nogle sikkerhedsspørgsmål forbundet med det også set fra brugerens synsvinkel. Ihvertfald hvis du bruger crosssitescripting)

2. Siden er for lang

3. Det grønne felt er lidt for markant i fht resten.