Avatar billede jones279 Nybegynder
20. maj 2007 - 11:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word 2k3, indsæt overskrift i fodnote

Hejsa,

Jeg er ved at skrive en rapport. I sidefoden vil jeg gerne skrive navnet på det kapitel, altså den "Overskrift 1" som man pt. befinder sig i - kan man det, og hvordan?

Pft.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. maj 2007 - 12:13 #1
Ja, det kan du godt.

Placér markøren der, hvor du vil have henvisningen. Klik på Indsæt - Felt - Styleref. Du kan nu vælge hvilken typografi, du gerne vil referere til (i dette tilfælde Overskrift 1). Vær opmærksom på, at du kun kan vælge mellem de typografier, der allerede er i anvendelse i dokumentet.

Hvis dine kapitler ikke starter på en ny side hver gang, skal du også tage stilling til, om du ønsker, at Word skal søge fra bunden eller toppen. Hvis du har 2 kapitel-overskrifter på én side, og du gerne vil have, at din henvisning skal vise det seneste kapitel på siden, skal du klikke af i "Søg fra bunden til toppen af siden".
Avatar billede jones279 Nybegynder
20. maj 2007 - 16:21 #2
Det virker satmer! Tusind tak... Smid et svar!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. maj 2007 - 16:49 #3
Ja da :-) Word kan mere end man tror. (og velbekomme)