Avatar billede magnusbm Nybegynder
16. maj 2007 - 18:02 Der er 3 kommentarer

Kan ikke opgraderes til Windows Vista Ultimate

Hej eksperter, Jeg har købt en Windows Vista Ultimate. Men når jeg trykker på instaler, i den menu der kommer frem når man sætter cd'en i så kan den godt installerer det hele men til allersidst så skriver den "Instalationen blev ikke fuldført" oså noget med at man ikke skal genstarte computeren i dette tidsrum fordi at den lige skal slette alt det den lige har installeret. Jeg har prøvet at køre Windows Upgrade Advisor på min maskine. Det virker fint og den siger at computeren saktens kan køre Windows Vista. Jeg har også slået firewallen fra. Og jeg kan ikke slå mit virus program fra for jeg har intet. Er der nogle der kan hjælpe? I 200 point for det mere kan man vist ikke byde, så vidt jeg ved. Der er bare et problem. Det er jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg giver point til dem der har svaret mig. Vil i ikke være søde også lige at skrive en grundig forklaring på det?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. maj 2007 - 18:07 #1
I de spørgsmål du har oprettet er der ingen der har lagt et "Svar" de har kun lagt "Kommentar"
Du kan ikke uddele point til kommentarer.
Hvis du har fået løst dit problem, ber du dem om at sende et "Svar"
Herefter markérer du navnet i den boks som fremkommer nederst til venstre, og klikker på "Accepter"
Herefter er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2007 - 20:15 #2
Jeg mener ikke at Vista upgrade advisor fortæller hvilken version man kan køre, kun at maskinen er vista kompatibel - og det skal man forstå bogstaveligt!

Hvad er specifikationerne på din pc?
Avatar billede magnusbm Nybegynder
17. maj 2007 - 11:45 #3
Hvad mener du med specifikationer?. Jeg spørger fordi jeg ikke lige er så meget "in" i computer ting og sådan noget.